Get In The Ring (feat. Dr. Ring-ding) lyrics

Rating: 4.49
Song Details
Artist(s)H-blockx
Album(s)Get In The Ring

99 days sparring with the Don King of the business I'm in and this is where it
begins. The arena is packed and stacked with the P-Pack the pact is sealed and we
are gonna react - SMACK. The judges?: "READY", the coaches?: "READY", the referees?:
"STEADY" Henning?: "Boom ah yeah". The bookies gimme 5 Grand for every buck I bet on
me, from what I understand they don't expect an upset - SEE It seems to be the hour
has come I hear the clock go ring ah ding - ah ding dong!

Ladies and Gentlemen, the bout is about to begin - Get in the ring Henning Boom ah
Yeah, yeah and sing:

Ref.:
Get in the ring if you wanna fly high and kick a hole in the sky and have a good
time, in the ring we wanna fly high, hit the sky cause we wanna have a good time

Gloves on, this is the first gong. Left right but always where it belongs. A
minute's gone on the clock ticking, I'm sticking to my concept. And kick the shit
outta crap. Rad chaps, mad dads, sad lads, fat bats - and this is all that, my
attention is focused on the center of his face, I need to mention the intention of
this difficult case. And place a hard hit - and as he spits blood - I hear the crowd
go:"DON'T STOP!". And now the countdown's ticking and beginning at ten. But my mind
is still waiting for a happy end.

Ladies and Gentlemen, the bout is about to begin - Get in the ring Henning Boom ah
Yeah, yeah and sing:

Ref.:
Get in the ring if you wanna fly high and kick a hole in the sky and have a good
time, in the ring we wanna fly high, hit the sky cause we wanna have a good time



All lyrics are property and copyright of their owners.