Black Gloves lyrics

Rating: 4.31
Song Details
Artist(s)Young Buck
Album(s)Straight Outta Ca$hville

Walk Through A Nigga Block 2 Glocks
2 Tecks 2 2-3's
Give A Nigga What He Really Want
When Bitch Niggas Don't Want Beef
Bitch Niggas Don't Know Me
Wait Till A Nigga Get In Range
Hate When A Nigga Wanna Run His Mouth
And Live His Life In Pain
We Ain't Even Used To This
Talk And Where The Gun Shots At?
Loose Lips Sank Ships
Ya'll Niggas Didn't Even Pop Back
Oh Lord I Swore
If Any Muthafucka Holla My Name
I'm Raw Spelled Backwards
That's What I'm Gon' Bring
Banks What A Nigga Think? We Ain't Got Guns
No Troops Everything Bulletproof
Sniper's Layin' Down On The Roof
Stash Box In The Coupe Nigga
I'm Tellin' You The Truth Nigga
Raise Them Lil Bitty Boys
All They Do Is Come Shoot Niggas

Black Gloves Black Mask
Black Shirt Black Pants
Blue Steel Blue Vest
He Dead You Next

Put A Couple Holes In A Hoe
Let A Nigga Know He 'Bout To Go
Put The Pump Right To His Throat
Bet He Won't Talk No More

Black Gloves Black Mask
Black Shirt Black Pants
Blue Steel Blue Vest
He Dead You Next
Black Gloves Black Mask
Black Shirt Black Pants
Blue Steel Blue Vest
He Dead You Next

I'm Commin' Through The Front Door
Mask On Let's Ride
Everybody On The Muthafuckin Floor
Soon As A Nigga Get Inside
My Hood, My Click Your Wife My Bitch
Show A Nigga That You Really Love Him
Set Him Up To Hit A Good Lick
Cops Comin' I'm Not Runnin If I Do Die Don't Cry
I Haven't Planned On Stayin' Long Anyway
I Ain't Gon' Lie
Wonder Why I Still Got Bricks
Wonder Why I Still Got Clips
Cuz Ain't A Damn Thing Changed
Ever Since Young Buck Got Rich
Are Ya Ready For The Outcome
Why You Walkin 'Round Without A Gun
Shit Real Till A Nigga Get Killed
Then You Wanna Run And Get One
Fuck That! I'm Callin' Out Names Ja Rule Ya'll Lose
I Don't Even Care How It Started Fuck Me? Fuck You!
Wait Till Yayo Get Home
We Gon' Really Get These Niggas Gone
But For Now Nigga Hold On Im'a Show You How To Break A Bone
Cashville Tennekee Nigga! We Thug You Knew It
New York We Here For Life G-Unit!

Black Gloves Black Mask
Black Shirt Black Pants
Blue Steel Blue Vest
He Dead You Next
Black Gloves Black Mask
Black Shirt Black Pants
Blue Steel Blue Vest
He Dead You Next

50 Cent:
Yeahhhh Young Buck Nigga Cashville Tennessee Nigga
From Your Hood To My Hood Muthafucka
New York City Nigga Haha
Real Shit Nigga It's All Good Nigga Haha It's All Hood Nigga



All lyrics are property and copyright of their owners.